A Piaggio és a kínai Zongshen összeállt legújabb közös projektre, ami kimondottan ígéretes: egy flat tracker stílusú, 150-es gép formáját védették le. Nem ez lesz az első közös modelljük, kínában már futnak a Café 150, a Terra 150 és a GPR150 típusaik, amelyek ugyanarra a műszaki alapra épülnek, mint a frissen kikerült Flat Tracker.

Az acél bölcsőváz, a lengővilla és a DOHC, vizes, 150-es egyhengeres is ugyanaz, csak a körítés változik. A blokk teljesítménye 17,8 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 14 Nm.
A Flat 150 érdekessége, hogy a rokonmodellektől eltérően két kipufogója van, melyeket vagány módon felhúztak a faridom mellé. Elöl-hátul 19-es, küllős felni kerül alá, a hátsó sárvédő és a rendszámtáblatartó konzolja a lengővillára került a faridom pedig kimondottan vagány.
A motor eleje a rajtszámlap alá elhelyezett lapos, ledes fényszóró miatt arra tippelnék, hogy egyelőre csak egy koncepcióról van szó, nem gyártásra kész modellről.
Az nem derült ki, hogy mikorra terveznék a gyártás beindítását, vagy hogy valaha hoznának-e belőle Európába.
Friss: a hír megjelenése óta jelezte egy olvasónk, hogy ez a motor már kapható Németországban Mondial Flat Track 125 néven.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.