A Honda a CB1000F tanulmánnyal finoman jelzi, hogy nem csak a neoretrót érzik, hanem a klasszikus stílust is. A CB1000F-ről egyelőre csak ez a (vélhetően számítógépen generált) kép van, de a lényeg tisztán látszik, a CB1000R alapjaira építettek egy 70-es éveket idéző motort, mellyel a CB750F2 és a CB900F előtt hajtanak fejet.

A recept nagyjából ugyanaz, amit a Kawasaki is követett a Z900RS-sel: hiteles retró vonalak, látványosan modern műszaki tartalommal. Fordított teló, öntött felni, vízhűtéses blokk, sőt, a Honda még tovább megy a hídvázzal és az egykarú lengővillával, de a kerek lámpa, a tank és ülésidom formája, valamint a CB1300 Super Fouron is ellőtt ezüst-sötétkék-világoskék fényezés ebben a környezetben is nagyot üt.
Negyven év egy motorba sűrítve
Ez egy műalkotás, amiben a mechanikai tökéletesség csak körítés. Csak be kellett érnie, hogy értékelni tudjuk.
A Honda jelezte, hogy haladnak a fejlesztéssel, és állítólag Japánban tavasszal fogják leleplezni. Mivel az alapok a CB1000R-ből érkeznek, a műszaki adatok nagy meglepetést nem tartogatnak: a 998 köbcentis blokkból 143 lóerő jön elő.
A stílus az új high-tech
Nem tudom, hogy negyven év múlva is leborulunk-e előtte, de ez az elmúlt tíz év legbátrabb Hondája.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.