A Honda a CB1000F tanulmánnyal finoman jelzi, hogy nem csak a neoretrót érzik, hanem a klasszikus stílust is. A CB1000F-ről egyelőre csak ez a (vélhetően számítógépen generált) kép van, de a lényeg tisztán látszik, a CB1000R alapjaira építettek egy 70-es éveket idéző motort, mellyel a CB750F2 és a CB900F előtt hajtanak fejet.
A recept nagyjából ugyanaz, amit a Kawasaki is követett a Z900RS-sel: hiteles retró vonalak, látványosan modern műszaki tartalommal. Fordított teló, öntött felni, vízhűtéses blokk, sőt, a Honda még tovább megy a hídvázzal és az egykarú lengővillával, de a kerek lámpa, a tank és ülésidom formája, valamint a CB1300 Super Fouron is ellőtt ezüst-sötétkék-világoskék fényezés ebben a környezetben is nagyot üt.
Negyven év egy motorba sűrítve
Ez egy műalkotás, amiben a mechanikai tökéletesség csak körítés. Csak be kellett érnie, hogy értékelni tudjuk.
A Honda jelezte, hogy haladnak a fejlesztéssel, és állítólag Japánban tavasszal fogják leleplezni. Mivel az alapok a CB1000R-ből érkeznek, a műszaki adatok nagy meglepetést nem tartogatnak: a 998 köbcentis blokkból 143 lóerő jön elő.
A stílus az új high-tech
Nem tudom, hogy negyven év múlva is leborulunk-e előtte, de ez az elmúlt tíz év legbátrabb Hondája.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!