A Honda is érzi a klasszikus retrót

2020.12.04. 08:51

A Honda a CB1000F tanulmánnyal finoman jelzi, hogy nem csak a neoretrót érzik, hanem a klasszikus stílust is. A CB1000F-ről egyelőre csak ez a (vélhetően számítógépen generált) kép van, de a lényeg tisztán látszik, a CB1000R alapjaira építettek egy 70-es éveket idéző motort, mellyel a CB750F2 és a CB900F előtt hajtanak fejet.

A recept nagyjából ugyanaz, amit a Kawasaki is követett a Z900RS-sel: hiteles retró vonalak, látványosan modern műszaki tartalommal. Fordított teló, öntött felni, vízhűtéses blokk, sőt, a Honda még tovább megy a hídvázzal és az egykarú lengővillával, de a kerek lámpa, a tank és ülésidom formája, valamint a CB1300 Super Fouron is ellőtt ezüst-sötétkék-világoskék fényezés ebben a környezetben is nagyot üt.

A Honda jelezte, hogy haladnak a fejlesztéssel, és állítólag Japánban tavasszal fogják leleplezni. Mivel az alapok a CB1000R-ből érkeznek, a műszaki adatok nagy meglepetést nem tartogatnak: a 998 köbcentis blokkból 143 lóerő jön elő.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.