1868 köbcentit kérek. Hoppá, 2146 lett, maradhat?
A Screamin Eagle után az amerikai V2-esek tuningjára specializálódott S&S is elkészítette a saját 131 köbinches, azaz 2146 köbcentis big bore kitjét. Az S&S-nél a hatvanas évek óta vallják, hogy no replacement for displacement, azaz a lökettérfogatot semmivel sem lehet helyettesíteni. Az új hengerszettjük a 2017-es és annál újabb Milwaukee-Eight blokkokkal kompatibilis.
A hatalmas hengerekhez kovácsolt dugattyúk tartoznak, és állítják, hogy a gyárinál jobb anyagminőséggel és pontosabb megmunkálással dolgoznak. Egy gyári 114-es, azaz 1868 köbcentis blokk 81 lóerejéhez és 150 Nm nyomatékához képest az ő big bore kitjükkel és a hozzá tartozó tengellyel akár 146 lóerőt és 196 Nm nyomatékot is el lehet érni.