Nagyobb, erősebb és betyárabb lett a Moto Guzzi V7
Amikor megjelent a Moto Guzzi V85 TT, sejteni lehetett, hogy az új blokkot további típusokba is beépítik, most pedig meg is van az első, ugyanis a V7 2021-re alapos frissítést kap, melynek során belekerül a viszonylag friss 850-es V2-es is.
Ez most végre bejöhet a Guzzinak
Aki szereti a retrót, a steampunkot és a feltűnést, annak telitalálat a V85 TT. De most kivételesen talán a motorosoknak is azzá vált.

A korábbi 52 lóerős teljesítmény ennek hatására 65 LE-re nő, amelyhez 73 Nm tartozik. Ezen felül átdolgozták a kipufogórendszert, szélesebb kerék kerül hátra, illetve új Kayaba gátlókat építenek be.
A V7 két változatban lesz kapható, az egyik a Stone, a másik a Special névre hallgat, az egyszerűbb Stone egyetlen kerek, digitális műszeregységet, ledes DLR-rel szerelt fényszórót és öntött felniket kap, míg a special egy klasszikusabb motor, fűzött felnikkel, két darabból álló analóg műszeregységgel és hagyományos fényszóróval.