Indiaiak támasztanák fel az Excelsior-Hendersont
Az indiai gyártók mintha mindennél jobban rá lennének pörögve a régi nyugati márkákra: a Mahindra újraélesztette a Jawát és a BSA-t, a TVS megvásárolta a Nortont - eddig egyedül a Bajaj maradt ki, de az is csak részben, ugyanis a jövőben a Triumph-fal közösen készítenek majd retró gépeket, de ez is változni fog, ugyanis a legfrissebb pletykák szerint feltámasztanák az Excelsior-Hendersont.
Régi-új neveket védetett le a Norton
A 60-as és a 70-es években használt típusneveket porolnak le az új típusokhoz.

Az Excelsior története 1876-ig vezethető vissza, akkor kezdték a kerékpárgyártást, majd 1906-ban belevágtak a motorgyártásba. Fontos újításuk volt, hogy elhagyták a merevvázat, és ezáltal remek kezelhetőséget értek el, majd 1917-ben felvásárolták a Hendersont - végül a Nagy Gazdasági Válság elsodorta az egészet. Az Excelsior-Hendersont 1993-ban megpróbálták Minesotában újraindítani, el is jutottak 1998-ban a Super X cruiserig, de csak a 2000-es évek elejéig húzták, nem sikerült megkapaszkodniuk. A Bajaj körülbelül két éve szerezte meg a márka jogait, és úgy látszik, mostanra érett meg a gondolat, hogy mit kezdjenek vele.
Bár még csak pletyka az egész, azt lehet feltételezni, hogy a Bajaj az Excelsior-Hendersonnal a retró 350-esek között próbálkozna be.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.