Miután a Honda levédette az ST125 nevet, csak arra tudunk gondolni, hogy a jövőben feltámasztják a Dax-ot, mégpedig a Monkey 125 alapjain, melyre a terepes hangulatú, Európában még nem kapható CT125 Trailt is ráhúzták.
Betiltanék minden mást
Ha azt hiszed, hogy egy robogó ügyes a városban, még sose ültél ilyenen. Újra van Honda Monkey, de végre beletették a következőket: köbcenti, lóerő, futómű, fék. Na, innentől nagy vidámság van.

A Dax igazi kultmotor, mindhárom változata (ST50, ST70 és ST90) ugyanazokat a műszaki alapokat használta, egyhengeres OHV blokkot csavaroztak a préselt acél vázba. Az új modell minden bizonnyal a Monkey alapjait használja majd, tehát 125 köbcentivel, 9,2 lóerővel és 11 Nm-rel jön majd, valószínűleg az új MSX125 Grom ötös váltójával.
Visszatér a meg nem értett Honda MSX125
Műszaki és esztétikai frissítést is kap a jövőre érkező MSX125 Grom,
De nem csak az ST125 név utal arra, hogy a Dax feltámasztását készítik elő, hanem bejegyeztették a Trailsportot is, mint védjegyet - így hívták ugyanis Észak-Amerikában az ST90 Dax-ot.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.