A KTM kisebb modellekbe is berakná a radaros tempomatot
A KTM szabadalmi rajzai alapján úgy tűnik, hogy a radaros tempomatot kisebb modelleknél is bevezetnék. Azt lehet tudni, hogy a 1290 Super Adventure-ön fog debütálni náluk a technika (Ducati már bemutatta a Multistrada V4-en, a BMW a K 1600-on fogja először használni, a Honda pedig valószínűleg a Gold Wingen vezeti be), de a jövőben várhatóan nem csak a csúcsmodellek kapják ezt meg.
A Ducati Multistrada V4 mindent tud
Leleplezték a legerősebb szériagyártású túraendurót.

A rajzokon egy KTM 390 Duke látható, de ez nem perdöntő bizonyíték, ugyanis a szabadalom a beépítés módjáról szól, arról, hogyan kerül be a lámpatest mellé.
A másik érdekesség, hogy a szabadalomban "legalább egy érzékelőről" van szó, vagyis nyitva hagyják a lehetőséget, hogy egy radar és egy lidar (lézeres alapú távolságérzékelő) kombinációjával azonosítsa a rendszer a látóterébe kerülő járműveket és gyalogosokat, és figyelmeztesse a motorost a közeledő veszélyre.
Ezt leszámítva viszont ugyanúgy működik, mint a szokásos radaros tempomatok, vagyis nem csak a sebességet tartja, hanem a követési távolságot is, szükség esetén lassítva vagy gyorsítva.
A KTM nem szokta sokáig őrizgetni a fejlesztéseket a csúcsmodellek számára, a kipörgésgátlót, a kanyar ABS-t és a színes műszerfalat is az elsők között engedték le a kisebb modellekhez.
Az igazi betyársereg
Az mekkora húzás, hogy a leggyorsabb és legigényesebb motor a legolcsóbb a kategóriában!