Számítani lehetett rá, hogy a Honda nem hagyja veszni a Gold Winget, be is jelentették a 2021-re ráncfelvarrt, Euro5-ös változatot. A Gold Wing sorozat soha nem a sűrű frissítésről és a hirtelen dizájnváltásokról szólt, a 2018-ban bemutatott, teljesen új változattal legalább tíz évre terveztek, így hatalmas meglepetésekre nem kell számítani.
Evolúciós láncszem az autó és a motor között
Hat henger, ülésfűtés, fűtött kormány, navigáció – ez négy keréken is korrekt ajánlat lenne.

Az Euro5-ös blokk mellett a fő újdonságot az új hangszórók és a Gold Wing Tour kényelmesebb utasülése jelenti. Ezen felül új színeket jelentettek be, egy szürkét és egy feketét, illetve a DCT-s modellek rendelhetőek lesznek pirosban is.
Ezeken felül még annyi változás történt, hogy a háromdobozos Gold Wing Tour csomagkapacitása 110 literről 121 literre nőtt a hátsó doboz átalakításával. Nagy újítások tehát nincsenek, és hiába van már meg a szabadalom, úgy látszik, a Honda még kivár a radaros tempomattal.
Radaros tempomatot kap a Gold Wing
Legalább két és fél éve dolgoznak rajta, de nem tudni, mikor élesítik.