2020-ban az RS 660-at vártuk a legjobban: vagányul kinéző motor, szép részletekkel, jó futóművel, fékekkel, fullos elektronikával és 95 lóerővel: ideális középsúlyú élménymotor, amit a 200 lóerős csúcsgépekkel ellenben jóízűen ki lehet hajtani közúton is. Most pedig leleplezték a Tuono 660-at, amely a lehető legtöbb elemében egyezik az RS-sel.

Bár a Tuono elvileg a naked változat, közel sem mentes az idomoktól - van egy csinos és feltehetően tisztességes szélvédelemmel rendelkező fejidom, illetve rövidre vágva, de meghagyták a hűtő körüli burkolatokat az aerodinamikai csatornákkal.
A kormány viszont egy magas és egyenes csőkormány, illetve hátra egy használható méretű utasülés került - minden más viszont már ismerős, a 183 kilós menetkész tömeghez 95 lóerő tartozik, és az egészet fejlett elektronika felügyeli, kipörgésgátlóval, kanyar-ABS-szel, tempomattal, motorfék-kontrollal, gyorsváltóval, három utcai és két versenypályás üzemóddal.
Három színben lesz kapható: feketében, szürkében és aranyban, ez utóbbit már láttuk az RS 660-nál is.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.