Bár a Voge márka nálunk is kapható, van magyar importőre, kevéssé ismert itthon - a kínai Loncin leányvállalata, ők képviselik a cégcsoporton belül a prémium vonalat. A legújabb modelljüknél, a neoretró 500 AC-nál ezt annyira komolyan vették, hogy a Honda CB500-ból ismert kéthengerest használják.

A 471 köbcentis blokk a Voge 500 AC-ben 43 lóerőt és 40 Nm-t tud, a fékrendszer pedig a Nissin szállítja - elöl két darab 298 mm-es trárcsa, kétdugattyús nyergekkel, kétcsatornás ABS-szel. A futómű a Kayabától származik, elöl egy vaskos, fordított teleszkópvilla, hátul pedig egy központi rugóstag dolgozik a kerekek úton tartásán.
A korrekt, de nem kiemelkedő műszaki tartalomhoz viszont vagány dizájn társul, ledes fényszórók, szép fényezés, kétszínű ülés, izgalmas kipufogó, lengővillára szerelt hátsó sárvédő. A koncepció és a specifikáció egyébként igencsak emlékeztet a szintén Kínában készülő Brixton Crossfire 500-ra, amely egy műszakilag hasonló szintet képvisel, de kidolgozottságában felülmúlja a hasonló árú japán motorokat.
Megveszed, mert így néz ki
Ez a tömeggyártás definíciója is: olcsóbb nagy tételben, mint egyedileg elkészíteni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.