A BMW R18-nak már a bevezetőkampánya is abból állt, hogy különböző motorépítőknek adták oda a blokkját, hogy tegyenek köré valami érdekes motort, most pedig, hogy már kapható a típus, az egészet megkapja egy-egy műhely, hogy mutassák be a kiaknázható custom-lehetőségeket. Ezúttal a gelsenkircheni Kingston Custom mögött álló Dirk Oehlerking ragadott flexet, és épített belőle art deco streamlinert.
Csodálatos túramotort építettek a BMW R18-ból
Az osztrák építőt maga a BMW gyár bízta meg.

Bár az összhatás erős, Oehlerking csak minimálisan nyúlt a motorhoz. Az elejét teljesen eltakaró burkolaton kívül csak pár részleten faragtak, például kapott egy új kormányt, egy kipufogót, hátsó sárvédőt és pár apróságot, mint például új ledes fényszórót és irányjelzőket.
A váz 100%-ban eredeti maradt, az ülést pedig a BMW gyári katalógusából rendelte, elmondása szerint ugyanis az R18-at annyira tökéletesnek találta, hogy kár lett volna ennél mélyebben belenyúlni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.