Kémfotón a Triumph Speed Triple 1200 RS
Az Egyesült Királyságban kaptak le két előszériás darabot, melyek teljesen késznek tűnnek, hiányoznak róluk a az ilyen-olyan összefércelt részletek - mivel már csak pár nap van a hivatalos bemutatóig, ez nem is meglepő.

Bár az utolsó csavarig új, nem tűnik idegennek, az új fényszóró és a forma illik a márkaarculatba. Ezen felül megfigyelhető az új váz, az egykarú lengőkar és a teljesen állítható Öhlins futómű és a Brembo Stylema nyereg. Észrevehető, hogy lecserélték a Speed Triple gyári gumibeszállítóját, eddig a 1050 csúcsváltozatát Pirelli Supercorsával szerelték, az 1200 RS-en viszont Metzeler Racetec gumikat látni az új, V-küllős felnikre húzva.
Míg korábban két kipufogó volt felhúzva az ülés mellé, ennél már lentre szerelték az egyetlen nagy végdobot, melyre az Euro5 teljesítése miatt van szükség.
Az 1200 RS teljesítményben szintet lép, a 180 lóerejével ott lesz a KTM 1290 Super Duke R és az Aprilia Tuono V4 1100 mellett.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.