Kezesebb lett az Indian utcai flat trackere

2021.01.28. 10:31

Az Indian még 2018-ban, a kölni Intermoton mutatta be a márka első nem-cruiser gépét, az FTR750 versenymotor által ihletett FTR1200-at. Az utcai flat track modell alapvetően igen vagányra sikerült, de kritikák azért több ponton is érték azóta. Most ezekre a hangokra reagálva frissítették fel.

2022-Indian-FTR-Carbon?fit=1374%2C917&ssl=1

Az egyik legszembetűnőbb módosítás a kerékméretet érinti. Az elöl 19, hátul 18 colos felniket ugyanis csak az FTR Rally-n tartják meg, minden más kivitel 17-eseket kapott. Ezzel egyrészt jobb kezelhetőséget ígérnek, másrészt pedig a gumiválasztás terén is új lehetőségek nyílnak meg. A gyári szerelésű abroncs a Metzeler Sportec M9 lesz. Kevésbé feltűnő, de főleg az alacsonyabb motorosok számára fontos változás, hogy nagyjából 3,5 centivel lejjebb vitték az ülésmagasságot.

Nemcsak optikai, hanem technikai jellegű frissítésen is átesett az FTR: a blokkot finomhangolták, amivel a gyáriak szerint sokat javult a gázreakció, valamint az adagolhatóság. Ezen a területen egyébként elég sok kritika érte az utcai flat trackert, ezeknek a méregfogát igyekszik kihúzni most az Indian.

Bár 2022-es modellről van szó, az amerikai kínálatban máris megjelent, méghozzá 13 ezer dolláros alapáron – és már a fapados kivitel is teljesen állítható futóművet kapott. A legmagasabb szintet az FTR R Carbon képviseli a maga 17 ezres árával.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.