Royal Enfield Euro5-tel és gyári navival
A Royal Enfield frissítette a Himalayant, hogy teljesítse az Euro5-öt. A sok szempontból múltidéző indiai túraendurót 2016-ban mutatták be, és annak ellenére is sikeresnek nevezhető, hogy eleinte igen komoly minőségi problémákat kellett legyűrni. Viszont kereslet az volt rá, sokakat megérintett a modern, brutális teljesítményű, elektronikákkal teletömött, méregdrága túraendurók antitéziseként feltűnő Himalayan.
Vállalhatatlannak minősítette a saját gyártási minőségét a Royal Enfield
Emiatt ideiglenesen leállították a Himalayan forgalmazását is.

A 2021-es kiadás műszakilag nem hoz érdemi változást, a 411 köbcentis egyhengeres 24 lóerőt tud 6500-as fordulaton, de ezek már Euro5-ös lóerők, illetve van hozzá ABS, mely a hátsó keréken kikapcsolható.
A másik újdonság a Tripper (:D:D:D) nevű navigáció, amely először a Meteor 350-en mutatkozott be. Ez egy extra kijelző a műszerfalon, mely a Royal Enfield telefonos appjával áll kapcsolatban, és a telefon GPS-ét és a Google Maps térképeit használva ad utasításokat.
Ezen felül átszabták az ülést, illetve a bukócsövet is átalakították, hogy több hely maradjon a térdnek, illetve masszívabb csomagtartókeret került rá.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.