2021 slágere a radaros tempomat, mely először a BMW R 1200 RT-n jelent meg, aztán a Ducati Multistrada V4 és KTM 1290 Adventure S követte, és hamarosan jön a többi gyártó is - a legújabb kémfotó alapján a Kawasaki a Ninja H2 SX-en fogja bevetni a Bosch radaros egységét.

A japánok közül a Kawa lépheti meg elsőnek a radar bevezetését, amire remek alkalom lehet a kompresszoros sport-túra motor ráncfelvarrása. A képek alapján az SX megjelenését hozzáigazítják az új ZX-10R-hez a radar pedig a lámpa alá kerül. Ami érdekes, hogy a szélvédő mögött mintha egy kamera bújna meg - bár valószínű, hogy az csak a fejlesztési munka miatt van ott, de egyelőre nem lehet kizárni, hogy a Kawasaki egy dashcam rendszeren is dolgozik.
A kémfotókról kiderül, hogy a H2 SX új műszerfalat kap, a korábbi kombinált egység helyére már csak egy nagy TFT kijelző kerül. Bár van olyan vélemény, hogy a rendszámtáblatartó kialakítása arra enged következtetni, hogy egy hátsó radarral is ellátják az SX-et, ezt nem tartom valószínűnek, ugyanis a visszapillantóban nincs a vezető felé néző figyelmeztető lámpa, vagyis semmi nem utal arra, hogy rendelkezne holttérfigyelővel.
A részleteket illetően bőven van időnk találgatni, ugyanis a frissített H2 SX-et várhatóan csak ősszel mutatják be.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.