Titán váz, szénszál idomok: Brough Superior Lawrence
A Brough Superior bejelentett egy új modellt, mellyel a márkát annak idején híressé tevő Thomas Edward (ismertebb nevén Arábiai) Lawrence előtt tisztelegnek, ennek megfelelően Brough Superior Lawrence-nek keresztelték.
Soha nem lesz ilyened (nekem se)
A Cullinanen lehet poénkodni, hogy van benne legalább 30% halottaskocsi és 25% London taxi, de senki sem kap tőle röhögőgörcsöt.
A blokkot nem zargatták, továbbra is a 997 köbcentis, 88 fokos hengerszögű, folyadékhűtésű, négyszelepes, V2-esüket használják, mely 102 lóerővel és 86 Nm-rel gazdálkodik, és nem túlzás azt mondani, hogy ennek a motornak éppen a V2-es a legérdektelenebb része.
A Lawrence váza ugyanis teljes egészében mart titánból készült, beleértve a segédvázat is. Elöl egy Fior-stílusú villa van, amelyet a lengővillához hasonlóan egy tömb alumíniumból martak ki, a rugózásért és a csillapításért pedig elöl és hátul egy-egy darab rugóstag felel.
A Lawrence esetében eltértek az eddigi recepttől, és nem klasszikus retrót terveztek, nem a régi motorokat próbálták megidézni, hanem egy teljesen egyedi szénszálas bukrolatot pakoltak rá, amelytől az egész az eddigieknél karcsúbbnak és nyúlánkabbnak tűnik.
Árat egyelőre nem közöltek, de valószínűleg az eleve exkluzív márkán belül is drágának fog számítani, vagyis bőven 30 millió forint feletti árcédulára lehet készülni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.