Az Aprilia kiadott egy halom képet az új, 2021-es RSV4-ről, melyet az idei évre vaskosabb nyomatékkal, új elektronikákkal és a MotoGP-ből átvett vázelemekkel dobtak fel, illetve itt van az új fényezés, amelyet az Aprilia RS250 ihletett.

Az RSV4 két változatban érkezik, mindkettő 1099 köbcentis, vagyis 22 köbcentivel nagyobbak, mint az előd 1077 köbcentis V4-ese, tudják az Euro5-öt, és egyaránt 214 lóerőre képesek, miközben a nyomatékuk 125 Nm.

Az alumínium hídváz nem változott, de új a lengővilla, amely könnyebb és merevebb az előzőnél, és állítólag a MotoGP-ben szerzett tapasztalatokat használták a tervezésnél. Az új ülésnek és tanknak köszönhetően állítólag több rajta a hely, a motoros kényelmesebben tud mozogni rajta, illetve az átdolgozott idomoknak köszönhetően egy RSV4 nagy sebességnél is stabil marad. A napi használatot kanyarfényszóró segíti, illetve minden elektronikus jósággal ellátták, amelyeket TFT kijelzőn keresztül lehet személyre szabni - három közúti opció mellett három pályamód is rendelkezésre áll.
Az alapváltozat mellett bemutatták az RSV4 Factory-t, melyet elektronikus Öhlins futóművel szerelnek, és könnyű, kovácsolt alufelniket tesznek alá, Brembo Stylema fékekkel.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.