Az Aprilia frissítette a 125-ös csapatós motorjait, a SX és az RX125-öt. A változtatások a műszaki oldalt érintik, a blokkot hozzáfrissítették az Euro5-höz, átírták az ECU-t, és finomítottak pár helyen, ahol szükségesnek látták.
Az SX125 a belépő szintű szupermotó, 17-es felnikre húzott utcai gumikkal, míg az RX az enduró, elöl 21-es, hátul 18-as kerékkel, bütykös gumival. Mindkét modell 134 kiló, és most már egycsatornál Bosch ABS jár hozzá. Az első futómű egy vaskos, 41 mm-es belsőcső-átmérőjű fordított villa, 240 mm rugóúttal. A vázon nem variáltak, az továbbra is acélcsövekből álló dupla bölcsőváz.
A 124,2 köbcentis, négyszelepes blokk 14,8 lóerőt ad le 10000-es fordulaton, és átdolgozták az égésteret, valamint a szívó- és a kipufogórendszert is, illetve egy új Marelli ECU felel vezérlésért.
Az RX és az SX külseje kevesett változott, egy módosított LCD kijelző került fel, illetve az extralistán megjelent az USB-töltő kivezetés, illetve új színek jelentek meg a kínálatban.