A versenyt Indiában a Spiti völgyben rendezték. A Batal és Kunzam La közötti táv 12,5 kilométer, 551 méteres szintkülönbséggel és 20 hajtűkanyarral, 4000 méteres magasságról indulva. Ilyen magasságon a kevés oxigén miatt kisebb teljesítményen üzemelnek a motorok, ami 390 köbcentinél különösen számít, hiszen amúgy sem lehet Dunát rekeszteni a 43 lóerejével (a jegyzőkönyv kedvéért legyen meg: semennyi lóerővel nem lehet Dunát rekeszteni :D - Zombi).
A KTM nagyon odarakta a 390 Adventure-t
A kategória legfullosabb csomagját rakták össze.
Az út földes, saras, kavicsos, aszfaltot messziről sem látott, így a motort terepgumikkal szerelték.

A győztes KTM-et Ashish Raorane vezette, aki 2022-re Dakar pilótának készül. Ellenfele egy egyedi rallyautóval állt rajthoz, melyet a Himalája rallyra építettek, és 160 lóerős. Az autó azonban nem sokkal a cél előtt kiállt műszaki hiba miatt (valószínűleg túlmelegedett, ami a mínusz 5 fokos hőmérsékletre való tekintettel vicces). Így a győzelem már nem volt kérdéses, azonban a KTM pilótája új rekordot is felállított.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.