Napi használatra való elektromos járműveket tervez a KTM
Pár hete már beszámoltunk arról, hogy a KTM egyezséget kötött a Hondával, a Yamahával és a Piaggióval, melyben a gyártók egy közös, cserélhető akkumulátorszabványról állapodtak meg. A cserélhető akkumulátoros elektromos motorkerékpárokkal a KTM-nek már van tapasztalata, az E-XC-hez nekem is volt szerencsém, viszont a saját akkumulátor fejlesztése és gyártása terén még viszonylag kevés a gyakrolatuk - így ideális partner számukra a német Varta.
Közös akkuszabványon dolgozik a Honda, a Yamaha, a KTM és a Piaggio
Egységesítenék a cserélhető akkukat, hogy kiküszöböljék az elektromos közlekedés rákfenéjét.

A Varta eddig nem volt benne az e-mobilitásban, de nemrég bejelentették, hogy belevágnak, mégpedig a KTM-mel együtt, közösen fejlesztenek akkumulátort és platformot elektromos motorkerékpárok számára. Azt is elmondták, hogy 48 voltos rendszerben és 20 kW-os teljesítményben gondolkoznak, vagyis nem méregdrága csúcsgépeket terveznek, hanem nagy szériában gyártható, mindennapi használatra szánt motorokat/robogókat.
De nem csak a fejlesztést és a gyártást tervezik közösen, hanem az akkuk teljes életciklusára vannak elképzeléseik, tehát az elhasznált elemek újrahasznosítására is. Ez egyben az elektromos közlekedés egyik fontos kérdése.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.