Ázsiában nem felejtették még el, hogy a robogókat mire találták fel: olcsó, egyszerű közlekedési eszköznek. A dél-kelet-ázsiai piacra szánt Yamaha Y16ZR pontosan ilyen, a Honda Cub klasszikus receptjét viszi tovább, csak sportos külsővel felütve. Az európai szemnek a végeredmény ronda, mint a lóharapás, mintha egy SuperCub, egy YZF-R3 és egy Fiat Multipla transzraciális gruppenszexéből született volna.
Nyélgázélmény diszkont áron
Mókásabb egy lassú motorral gyorsan menni, mint egy gyors motorral lassan.

A blokk egy 155 köbcentis, vizes egyhengeres, melyhez hatos váltó tartozik, és 17 lóerőt szabadít a hátsó kerékre. Az igáslovak között tehát sportosnak számít, és a célközönség látja benne a dögöt, talán az éles vonalak elterelik a figyelmüket a szívószál első villáról. Malajziában 770 ezer forintba kerül, és ez az a modell, amelyet soha nem fognak Európába hozni. Függetlenül a kibocsátási értékektől, ezzel a külsővel nálunk eladhatatlan lenne.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.