A BMW 2021-re óvatosan frissítette a C 400 GT és a C 400 X robogókat. Az elmúlt években nőtt a nagyrobogók piaca, hiszen ezek már akár autópályás utazáshoz is elég dinamikusak, miközben kényelmesek és praktikusak, így egyaránt lehet velük túrázni és ingázni.
BMW Suzuki áron
E heti összeesküvés-elméletem: fentről szóltak le, hogy nem lehet tökéletes.

A BMW C 400 két változata 2018-ban jelent meg, és az idei ráncfelvarrás során csak minimálisan nyúltak bele. A 350 köbcentis, folyadékhűtésű blokkon mindössze annyit csiszoltak, hogy a 34 lóerős teljesítmény mellett tudja az Euro5-öt, illetve módosították az elektronikus gázkart.
A hajtáson is csak jelzésértékű módosítást végeztek, áthangolták a CVT váltót és új kuplungrugókat építettek be, hogy egyenletesebb legyen az erőleadás. Az elektronika érzékenységén is állítottak, hogy csúszós környezetben előbb reagáljon, ezzel is javítva a biztonságot.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.