Korrekt lett az új Suzuki Burgman 400

2021.03.31. 15:06

A Suzuki frissítette a Burgman 400-at, ráadásul nem csak egy kis Euro5-ös update-ről van szó. A Burgman 400 1998-ban jelent meg, és hamar a kategóriájának legnépszerűbb motorja lett. Kétszer nyúltak hozzá komolyabban, először 2006-ban, aztán pedig 2018-ban, most pedig jó érzékkel fejlesztették tovább.

Került bele kipörgésgátló, easy start rendszer (elég egyet rányomni az indítóra, és addig köszörül, míg beindul), új műszerfalat és ABS-t kapott, illetve alaposan átfésülték a blokkot. Átalakították a fojtószelepet, a vezérlést, a hengerfejet, a gyújtást és az injektort, így pedig már teljesíti az Euro5-öt.

A Burgman egyik erénye a raktér, az ülés alatt 42 literes tárolórekesz található, míg elöl a kesztyűtartó 6,3 liter térfogatú, és egy 12V-os aljzat is helyet kapott benne. További újítás, hogy a fényszórók ledesek, illetve a deréktámasz is állítható.

A forgalmazás nyáron indul.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36