12 sportmotor nevét védette le a Yamaha
A Yamaha nem kicsit gurított, a sportmotorjait jelző YZF-R sorozatot végig levédette, YZF-R1-től YZF-R9-ig, illetve hozzácsapta még az R15, R20 és R25 neveket is, mintha az összes létező méretben készülnének sportmotorral.

Ezek egy része létező modell, például az R1, az, R3 az R6, az R15 és az R25 is - ez utóbbi kettő ázsiai típus 150 illetve 250 köbcentivel. Az R7 még idén érkezik, az R4, az R5 az R8 és az R9 viszont egyelőre csak legfeljebb a Yamaha fejlesztőrészlegén létezik.
A vártnál előbb jöhet az MT-07 sportváltozata
Állítólag még tavasszal bemutatják, hogy még idén indulhasson a forgalmazás.

Az R9 kapcsán nem olyan nehéz megtippelni, hogy az MT-09 műszaki alapjait használná, vagyis 890 köbcentis, háromhengeres kerülne bele - és ezzel magyarázatot is nyerne, miért van az új modellen annyira mélyen a villahíd, és miért kell rá annyira magas kormánykiemelő - így ugyanis kellően mélyre lehet majd rakni a csutkakormányt.
Nagyon jónak kell lennie, ha ennyire ronda
Sehol nem mérik ilyen jó áron az adrenalint, de mint tudjuk, nagy tételben minden olcsóbb.
Hogy az R4, R5 és az R8 mik lehetnek, arról elképzelésem sincs, simán lehet, hogy a Yamaha csak azért védette le a neveket, nehogy egy szemfüles másoló lecsapjon rájuk - bár hallani olyat, hogy a japán névbejegyzési szabályok megkövetelik, hogy legyenek tervek a védjegyeztetett név mögött, különben bizonyos idő leteltével azok újra kiadhatók lesznek másoknak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.