A GSX-S1000 2015-ben jelent meg, majd 2018-ban kapott egy apró frissítést, és most 2021-re ismét megújul, ezúttal viszont jelentősebb változásokra is számítani lehet. Egyfelől a blokkot hozzáigazítják az Euro5-höz, de ami érdekesebb, hogy a motor külseje is markánsan megváltozik, a teaser alapján az új lámpát és az aerodinamikai szárnyakat már biztosra vehetjük.
Ó, azok a gázfröccsök!
Zengenék én ódát a gyorsulásról is, de engem a robbanó visszaváltások babonáztak meg.
A GSX-S1000 nem fog beszállni a 200 lóerős nakedek elleni harcba, megmarad egy lakossági szörnyetegnek a maga 150 lovával, nagyon kellemesre húzott karakterrel (a műszakilag azonos Katanáról itt írtunk nemrég).
Az igazán szép emlékek vésődnek be a legmélyebben
Ugyanazt a történetet, a saját csúcsraérésüket mesélik el, de nagyon másként.

Az új GSX-S1000 valószínűleg megkapja a V-Strom 1050XT-ből és a GSX-R1000-ből ismerős elektronikai csomagot, IMU-val, kanyar ABS-szel, gyorsváltóval, tempomattal, viszont az alapokat nem fogják zargatni, tehát a váz, a lengőkar marad a régi, és a futóművet is legfeljebb csak hangolják. A burkolatok viszont újnak ígérkeznek.
Mutatok egy jó V2-est: EZ AZ!
Nem én vagyok a hülye, már a Ducati Monster tervezője is lelkesedett ezért a blokkért!
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.