Új lámpával és aerodinamikával frissül a Suzuki GSX-S1000

2021.04.06. 11:48

A GSX-S1000 2015-ben jelent meg, majd 2018-ban kapott egy apró frissítést, és most 2021-re ismét megújul, ezúttal viszont jelentősebb változásokra is számítani lehet. Egyfelől a blokkot hozzáigazítják az Euro5-höz, de ami érdekesebb, hogy a motor külseje is markánsan megváltozik, a teaser alapján az új lámpát és az aerodinamikai szárnyakat már biztosra vehetjük.

Kapcsolódó
Ó, azok a gázfröccsök!

Ó, azok a gázfröccsök!

Zengenék én ódát a gyorsulásról is, de engem a robbanó visszaváltások babonáztak meg.

A GSX-S1000 nem fog beszállni a 200 lóerős nakedek elleni harcba, megmarad egy lakossági szörnyetegnek a maga 150 lovával, nagyon kellemesre húzott karakterrel (a műszakilag azonos Katanáról itt írtunk nemrég).

Kapcsolódó
Az igazán szép emlékek vésődnek be a legmélyebben

Az igazán szép emlékek vésődnek be a legmélyebben

Ugyanazt a történetet, a saját csúcsraérésüket mesélik el, de nagyon másként.

Az új GSX-S1000 valószínűleg megkapja a V-Strom 1050XT-ből és a GSX-R1000-ből ismerős elektronikai csomagot, IMU-val, kanyar ABS-szel, gyorsváltóval, tempomattal, viszont az alapokat nem fogják zargatni, tehát a váz, a lengőkar marad a régi, és a futóművet is legfeljebb csak hangolják. A burkolatok viszont újnak ígérkeznek.

Kapcsolódó
Mutatok egy jó V2-est: EZ AZ!

Mutatok egy jó V2-est: EZ AZ!

Nem én vagyok a hülye, már a Ducati Monster tervezője is lelkesedett ezért a blokkért!

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36