Már mémnek is elcsépelt, hogy a kínaiak mennyire lazán kezelik más márkák formai védjegyeit, és elképesztő elánnal másolnak le bármit. Ez alól a Ducati Panigale V4 sem kivétel többé, amelyet Kínában töredék áron, töredék teljesítménnyel meg lehet venni, Moxiao 500RR néven.

Bár külsőre elég jól imitálja a Panigalét, és figyeltek arra, hogy az arányok is stimmeljenek, ennek érdekében elöl 120-as, hátul 190 gumi feszül. A távolság jól áll neki, jobban megnézve kiderül, hogy ez csak egy olcsó másolat, a műszaki adatok pedig köszönőviszonyban sincsenek az eredetivel.
Az új isten
Utcán is használható versenymotort akartatok, ami mindent múltidőbe tesz? Megkaptátok.
A Moxiao 500RR-be a Honda CBR500-ból ismerős, licensz alapján gyártott 471 köbcentis, soros kéthengeres kerül, 48 lóerős teljesítménnyel. A motor végsebessége így 160-170 km/h körül alakul, ami körülbelül a fele a Panigale V4-nek, cserébe elvan 4,5 liter beninnel 100 kilométeren.
Kezdőknek ez a legnagyobb királyság
Szétforgatva lehet velük állatkodni is, de attól még ezek a legésszerűbb motorok.
Arról, hogya kínaiak miért másolnak le mindent, arról itt olvashatsz.
Ezek a kínaiak mindent lemásolnak
Japán is így csinálta anno, most mégis Kínát utálják, amiért pofátlan nyúlások hátán kapaszkodik a csúcsra.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.