Elkészültek a Triumph új 900-as Scramblerei
Az 1200-as Scramblerek frissítése után a Triumph sort kerített az 900-as változatra, a Street Scramblerre is, illetve készítettek belőle egy limitált szériát Scrambler Sandstorm néven.
Steve McQueen Edition is készült az új Triumph Scramblerből
Ha már frissítették az 1200-as Scramblert, egy limitált kiadás is belefért.

Mivel a Street Scramblerhez nem is olyan régen, 2019-ben már hozzányúltak, ezúttal csak egy Euro5-ös műszaki frissítésre és némi finomításra került sor, a fő jellemvonások maradtak: a magasra húzott rozsdamentes kipufogók, a meseszép retró sziluett, a küllős felnik, a 19-es első kerék, a széles kormány, a hurkás ülés és a 900-as, 270 fokos elékelésű soros kéthengeres blokk mind-mind régi ismerősök.
Ahhoz, hogy a motor tudja az újabb előírásokat, másodlagos légrendszerrel látták el, ráadásul úgy oldották meg a szigorú környezetvédelmi normák betartását, hogy közben a teljesítmény nem csökkent, továbbra is megvan a 65 lóerő, csak már alacsonyabb fordulaton jelentkezik, 7500 helyett 7250-nél. A nyomaték szintén változatlan, 80 Nm.
A formai finomítások olyan apróságokon érhetőek tetten, mint az oldalsó alumínium panel, az új fojtószelepház, az fényszóró konzoljai, illetve a vezető sarkánál lévő apró alumínium védő. A 41-es villához és a fékekhez (elöl Brembo, hátul Nissin) nem nyúltak.
A tankról eltűntek a térdvédő betétek, ezek extralistás tételek lettek - állítólag azért, mert az ügyfelek szeretik magukra szabni a motort. A felszereltség egyébkéntnem változik, marad a kikapcsolható ABS, a három állású üzemmódkapcsoló, a ledes hátsó fény és az USB aljzat.
A Scrambler Sandstorm Edition ugyanazt a szerepet tölti be a 900-as szériánál, mint az 1200-asoknál a McQueen Edition, kicsivel több pénzért extra stílust ad. A dizájnhoz az 50-es és a 60-as évek sivatagi versenymotorjai adták az ihletet. A fényezésen kívül az alapváltozatnál annyiban tud többet, hogy alaposan felszerelték utólagos kiegészítőkkel, például lámparáccsal, magasra épített sárvédővel, haspáncéllal, fogazott lábtartóval és az alapváltozatról hiányzó térdvédő betétekkel - az igazat megvallva nagyon hasonlít a Triumph korábbi, Urban Tracker néven forgalmazott kitjéhez.
Mivel a Sandstorm limitált szériás modell, összesen 775 készül belőle, így jár hozzá a sorszámozott plakett és az eredetiségről szóló igazolás is.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.