Elkészültek a Triumph új 900-as Scramblerei

2021.04.22. 07:51

Az 1200-as Scramblerek frissítése után a Triumph sort kerített az 900-as változatra, a Street Scramblerre is, illetve készítettek belőle egy limitált szériát Scrambler Sandstorm néven.

Kapcsolódó
Steve McQueen Edition is készült az új Triumph Scramblerből

Steve McQueen Edition is készült az új Triumph Scramblerből

Ha már frissítették az 1200-as Scramblert, egy limitált kiadás is belefért.

Mivel a Street Scramblerhez nem is olyan régen, 2019-ben már hozzányúltak, ezúttal csak egy Euro5-ös műszaki frissítésre és némi finomításra került sor, a fő jellemvonások maradtak: a magasra húzott rozsdamentes kipufogók, a meseszép retró sziluett, a küllős felnik, a 19-es első kerék, a széles kormány, a hurkás ülés és a 900-as, 270 fokos elékelésű soros kéthengeres blokk mind-mind régi ismerősök.

Ahhoz, hogy a motor tudja az újabb előírásokat, másodlagos légrendszerrel látták el, ráadásul úgy oldották meg a szigorú környezetvédelmi normák betartását, hogy közben a teljesítmény nem csökkent, továbbra is megvan a 65 lóerő, csak már alacsonyabb fordulaton jelentkezik, 7500 helyett 7250-nél. A nyomaték szintén változatlan, 80 Nm.

A formai finomítások olyan apróságokon érhetőek tetten, mint az oldalsó alumínium panel, az új fojtószelepház, az fényszóró konzoljai, illetve a vezető sarkánál lévő apró alumínium védő. A 41-es villához és a fékekhez (elöl Brembo, hátul Nissin) nem nyúltak.

A tankról eltűntek a térdvédő betétek, ezek extralistás tételek lettek - állítólag azért, mert az ügyfelek szeretik magukra szabni a motort. A felszereltség egyébkéntnem változik, marad a kikapcsolható ABS, a három állású üzemmódkapcsoló, a ledes hátsó fény és az USB aljzat.

A Scrambler Sandstorm Edition ugyanazt a szerepet tölti be a 900-as szériánál, mint az 1200-asoknál a McQueen Edition, kicsivel több pénzért extra stílust ad. A dizájnhoz az 50-es és a 60-as évek sivatagi versenymotorjai adták az ihletet. A fényezésen kívül az alapváltozatnál annyiban tud többet, hogy alaposan felszerelték utólagos kiegészítőkkel, például lámparáccsal, magasra épített sárvédővel, haspáncéllal, fogazott lábtartóval és az alapváltozatról hiányzó térdvédő betétekkel - az igazat megvallva nagyon hasonlít a Triumph korábbi, Urban Tracker néven forgalmazott kitjéhez.

Mivel a Sandstorm limitált szériás modell, összesen 775 készül belőle, így jár hozzá a sorszámozott plakett és az eredetiségről szóló igazolás is.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10