100 darabos különkiadás készül a KTM 890 Duke-ból
A Tech3 2002-ben lépett be a MotoGP-be, mint a Yamaha szatellit csapata, azóta pedig olyan versenyzők fordultak meg náluk, mint Andrea Dovizioso vagy Ben Spies - ugyan remek pilótákat neveltek ki, és adtak át a gyári csapatnak, futamot nem sikerült nyerniük a yamahás éveik alatt. 2019-ben váltottak KTM-re, és az első szezonjukban távol voltak a versenyképességtől, 2020-ban viszont két futamot is sikerült megnyerniük Miguel Oliveirával.

Idén a Tech3 sikereit ünnepelve a KTM kiadott 100 darab 890 Duke-ot a francia piacra (a Tech3 francia csapat), melyek az idei versenymotorokat idéző fényezést kapnak - a színen kívül az Akrapovic kipufogó és a hátsó üléstakaró jelent extrát az alapmodellhez képest.
Eszük ágában sincs jófiúnak lenni
Másról sem szólnak, mint a bajkeverés és a szórakozás közti határ elmosásáról. És nincs is jobb náluk az ilyesmire.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.