Jön a Confederate Wraith utódja, a Combat Wraith
Bár a Confederate eredeti gárdája felállt, és megalapították a Curtiss Motorcycles-t, az egykori cég Combat Motors néven fut tovább, és fejlesztik a Confederate örökségét. Idén jön a Wraith utódja, melyet már Combat Wraith-nek hívnak, de megoldásaiban visszaköszön az eredeti darab.
Ha van pénzed, lázadhatsz
Ennyiért kapunk három Swiftet meg ráadásnak egy Hayabusát. Kell a francnak, a Wraith az igazi!

A típus védjegyének számító fő elemek maradnak, tehát a különleges tank, az első villa, és az egy tömbből mart alumínium váz tovább élnek, a körítésen viszont sokat dolgoztak, hogy frissnek tűnjön.
Az új Wraith-ből mindössze 21 darab készül, kiviteltől függően 45-50 millió forintos áron. Az első darabokat júliusban fogják leszállítani a megrendelőnek. Minden darabot kézzel szerelnek össze, a blokkot pedig az S&S szállítja, a 2163 köbcentis V2-es 145 lóerőt fog tudni, a csúcsnyomatéka pedig 216 Nm lesz. Ehhez ötös váltó és hidraulikus működtetésű száraz kuplung tartozik, a szekunder hajtást lánccal oldják meg.
A váz CNC-vel készül, a futóművet a RaceTech szállítja, a szénszálas felnikre elöl 19-es, hátul 17-es Pirelli Diablo Rosso III sportgumit húznak, míg a lassításról belső hűtésű Beringer fékek gondoskodnak. Bár a Wraith egyszemélyes motor, összesen négy lábtartó van rajta, illetve két váltó- és két fékpedál, hogy a jómódú pilóta kedve szerint motorozhasson cruiseresen előre rakott lábakkal, vagy mehessen sportosan, hátra tolt lábtartóval.