A Yamaha megcsinálta a tökéletes szaladgálós 125-öst: egyszerű, tartós, és ha már nem egy vadállat, akkor nem is próbálják sportosnak beállítani, inkább feldobták csinos retróval - ez lett az XSR125. Az MT-125 alapjaira ráhúztak néhány retró kiegészítőt, és készen is van.

Egy lekerekített tank, dögös fényezés, lapos ülés, kerek lámpa - semmi csoda, mégis működik, az összhatás remek. A blokk és a váz egyezik az YZF-R125-tel és az MT125-tel, vagyis egy Euro5-ös, 15 lovas egyhengeres kerül bele, változó szelepvezérléssel.
A futómű viszont más, az XSR tengelytávja 5 mm-rel rövidebb, mint az MT-nek, az ülésmagasság viszont egyaránt 810 mm. A lassításról elöl-hátul tárcsafék gondoskodik, kétcsatornás ABS-szel.
A színválaszték vagány, pirosban, sárgában és feketében lesz kapható, ráadásul az MT és az YZF-R125 alá fogják árazni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.