Ez lehet a KSR következő modellje
A Brixton ugyan európai márka, európai irodával és tervezőcsapattal, a gyártást teljesen Kínára bízzák. Így jártak el a csúcsmodelljüknél is, a Crossfire 500-nál, amely Kínában a Gaokinnál készül, akik a hazai piacra saját néven árusítják GK500 néven. És most ez a Gaokin levédetett egy egyelőre csak GK500-2 néven emlegetett típust is.
Megveszed, mert így néz ki
Ez a tömeggyártás definíciója is: olcsóbb nagy tételben, mint egyedileg elkészíteni.

Ez az új, GK500-2 simán lehet, hogy a Gaokin saját projektje, de nem kizárt, hogy ez is a Brixtonnal - vagy éppen a Brixton anyacégével, a KSR Grouppal - közös munka, melyet aztán Európában is forgalmazni fognak.
A GK500-2 műszakilag a Crossfire-rel rokon, ugyanaz a 486 köbcentis soros kéthengeres dolgozik benne - ezt a blokkot a Honda CB500 471 köbcentis blokkja ihlette, a paramétereik és az arányaik nagyon közel állnak egymáshoz, ugyanakkor nincs közös alkatrészük.
A GK500-2-höz a Crossfire blokkját némileg továbbfejlesztették, módosítottak a hengerek külsején, a hengerfej formáján. A teljesítménye 50 LE, vagyis erősebb, mint a 47 lovas Crossfire - ha viszont Európába hozzák, jó eséllyel hozzáigazítják majd az A2-es jogosítványhoz, így itt 48 lóerőt fog legfeljebb tudni.
A váz acélcsövekből áll, még ha műanyag idomokkal alumínium hídváznak próbálják álcázni, a lengőkar viszont ezen is pofás darab, öntött alumíniumnak tűnik. A futómű nagy valószínűséggel a KYB-től származik, viszont a Brixton radiális féknyerge helyett egy hagyományos felfogatású darab szorítja a csipkés szélű tárcsát.
A forma pedig vállaltan modern, leginkább a 2021-es GSX-S1000-re hasonlít - bár ez esetben a másolás gyanúja nem merül fel, a forma szabadalmi rajzait jóval a GSX-S1000 bemutatója előtt védették le, inkább csak a stílusban van egyezés, nem a kínaiaknál megszokott parodisztikus másolás forog fenn.
Bemutatták az új Suzuki GSX-S1000-t
Továbbra sem mennek a 200 lóerős európai modellek után.
Ha a GK500-2 végül eljut Európába, biztosan nem Brixton néven teszi ezt - a KSR-nek több brandje is van, az ilyen modern formára inkább a KSR Moto vagy a frissen alapított Motron logója kerülne.
Új márka: Motron
Az osztrák márka az elektromos robogók mellett 50-400 köbcentiig készít motorokat.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.