Egy befektetőknek szóló dokumentumból kerültek ki a KTM tervei egy 750-es modellcsaládról, amellyel a hamarosan érkező 490-es és a már meglévő 890-es modellek közötti űrt töltenék be. Ezek részben kiváltják a régi 690-es modelleket, és így teljes lesz a kínálat 125-től 1290 köbceni között, minden szegmensben lesz motorjuk. A 750-esek a KTM kínai partnerénél, a CFMotónál készülnek majd.

Először a 750 Duke, Adventure és SMT érkezik, aztán pedig megfontolják egy esetleges 750 RC elkészítését is. A motorok műszakilag a kifutó 790-es platformot fogják használni, és világmodellek lesznek, nem csak Kínában fogják árulni őket.
A 750 köbcentire csökkentett lökettérfogattal együtt a teljesítmény is szerényebb lesz, valószínűleg a CFMoto 800MT 94 lóerejét sem fogja megütni, hogy ne veszélyeztesse a 890 Adventure (105 LE) és a 890 Duke (115 LE) eladásait. Nagyjából 80-85 lóerőre lehet számítani, vagyis a Triumph 660 köbcentis háromhengeresének a szintjére lövik be.
Hivatalos: piacra dobták a KTM alapú kínai túraendurót
Elindult a KTM 790 Adventure alapú CFMoto 800MT forgalmazása.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.