Rossi nyáron dönt a folytatásról
A MotoGP nyári szünetében dőlhet el, Valentino Rossi visszavonul-e az idény végén, vagy folytatja a versenyzést a királykategóriában. A gyorsaságimotoros-világbajnokság élő legendája tavaly úgy írt alá 2021-re a Petronas SRT-hez, elhagyva a Yamaha gyári csapatát, hogy a szerződés tartalmaz egy opciót a 2022-es folytatásra. Viszont közel sem biztos, hogy ezt érvényesítik a felek.

Rossi eredeti terve már tavaly is az volt, hogy felméri, mennyire versenyképes, van-e még helye a MotoGP-ben, de a járvány mindent átrendezett. Így a döntés átcsúszott erre az évre. A Doktor egyelőre nem remekel a szatellitcsapat színeiben, miközben csapattársa, Franco Morbidelli már dobogóra is állhatott egy futamon. Sok múlhat tehát a nyári szünetig hátralévő versenyektől. De nem ez az egyetlen tényező, amely befolyásolhatja a döntést: azon is múlhat Rossi maradása, hogy a Petronas és a Yamaha folytatja-e az együttműködést.
Negyven éves, de még mindig sárga
Húszéves lélekkel, kortalan fizimiskával még mindig köztünk a MotoGP Muhammad Alija.
A nyári szünetig négy versenyhétvége van hátra. Június 27-én Assenben állnak rajthoz, utána azonban bő egy hónapos pihenő következik, az ausztriai Spielbergben augusztus nyolcadikán rendezik a futamot. Ebben az intervallumban, tehát jó eséllyel júliusban, vagy augusztus elején születhet meg Rossi döntése.
Akárhogyan is: amit Valentino Rossi elért pályafutása során, mindenképpen elismerésre méltó. Most pedig saját csapatának MotoGP-be juttatásán munkálkodik. Kérdés, hogy amennyiben esetleg otthagyja a MotoGP-t, látjuk-e még valahol versenyezni?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.