Így képzeli a belépőszintet az MV Agusta

2021.06.01. 10:37

Új taggal bővült az MV Agusta háromhengeres sportmotorcsaládja: az olaszok belépőmodellnek szánják az F3 800 Rossót. Míg azonban más gépeiknél a Rosso-kivitel valamivel gyengébb a többinél, itt nincs ilyen megkülönböztetés, a teljesítményhez lényegében nem nyúltak.

A sima F3 800-hoz képest az Euro 5-ös normát teljesítő F3 800 Rosso mindössze egyetlen lóerőt bukott el, de a 798 köbcentis háromhengeres így is tud 147-et, maximális fordulatszáma pedig tizenháromezer. A 173 kilogrammos száraz tömeg sem változott. Van viszont átdolgozott kuplung, és finomabb kapcsolású gyorsváltó. A lengővilla bekötési pontját megerősítették, ettől és a nagyobb merevségtől jobb stabilitást várnak.

Jelentős módosításokkal az elektronika terén találkozhatunk. A Rosso kapott egy 5,5 colos színes kijelzőt, ezen jelenik meg minden lényeges információ, csatlakoztatható hozzá okostelefon, hallgathatunk róla zenét, kezelhetjük a telefonhívásokat és navigálhatunk is. A biztonsághoz és kezelhetőséghez IMU-támogatott kanyar-ABS, dőlésszög-érzékeny kipörgésgátló és wheelie control is hozzájárul.

A hazai árlistán is megjelent már az F3 800 Rosso, méghozzá 6,32 millió forintos listaáron. Erre jön még rá a 180 ezres regadó. Ezzel szemben a 2020-as, még Euro 4-es F3 800 jóval drágábban, 6,93 millióért (plusz regadó) vihető haza.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.