A KTM 2018-ban mutatta be a 790 Duke-ot, amelyet mostanra már 890-esre hizlaltak, és ha minden igaz, nem állnak meg itt, és a következő már 990-es lesz - éppen úgy, mint az egykori, V2-es, LC8-as Super Duke.
Eszük ágában sincs jófiúnak lenni
Másról sem szólnak, mint a bajkeverés és a szórakozás közti határ elmosásáról. És nincs is jobb náluk az ilyesmire.

A lökettérfogat növelésére a jövőben életbe lépő Euro5b kibocsátási norma miatt lesz szükség, amely főleg a zajkibocsátás szempontjából lesz új, halkabbnak kell lenniük a motoroknak, ezt pedig első sorban kövérebb kipufogóval és a vízköpeny növelésével tudják elérni, ezek azok, amelyek hatékonyan le tudják fojtani a zajt.
Várhatóan a 990 Duke nem lesz nagyon más a mostani 890-es szériánál, a teljesítménye legfeljebb minimálisan fog nőni, a tömege pedig marad 169 kiló szárazon - folyadékokkal feltöltve viszont valószínűleg több lesz, mint az aktuális modell. Várhatóan a vázon és a lengővillán módosítanak, de mivel még csak prototípusokat lehetett csak elcsípni, ezekről nehéz nyilatkozni, hiszen távol van még a végleges változat.

Várhatóan a 990-esből nem csak Duke és Adventure változat készül majd - mivel a KTM-nek jelenleg egyetlen sport-túra modellje van, a Super Duke GT, várhatóan a 990-esből is készül GT változat, illetve nagyon várjuk, hogy újra leporolja a KTM az SMT koncepcióját.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.