125-ösként támad fel a Malaguti Drakon

2021.07.28. 11:59

Drakon néven a kétezres évek közepén rövid ideig már készült Malaguti, de azóta sok minden történt az olasz gyártóval. 2011-ben csődbe mentek, majd 2018-ban az osztrák KSR Group vette meg a márkanevet. Azóta szépen felépítették az új modellpalettát, most pedig a Drakon is visszatér, a 2019-es tanulmány után közel a sorozatgyártás.

Az előző, 50-es Drakonnal ellentétben most 125 köbcentiben gondolkodnak, a koncepcióban ugyanaz az Aprilia-származék vízhűtéses egyhengeres volt, mint amit más nyolcadliteres Malaguti-modellekbe is beépítettek. A szabadalmi rajzok azonban azt mutatják, a végleges változatba már nem ez kerül: változott a vízpumpa pozíciója, maga a blokk is más helyzetben fészkel, és eltér a henger, valamint a hengerfej is.

Átfaragták valamelyest a vázat, változtattak a lengőkaron, és olyan, az utcai használatra kötelező, illetve hasznos elemeket is felpakoltak, mint a rendszámtartó, a hátsó világítóberendezések, vagy az utas lábtartója. A kipufogó ugyanakkor maradt a blokk alá behúzva, jobbra kivezetve.

Azt egyelőre nem tudni, mennyit kell még várni a Drakon 125-re, és természetesen az árazás is kérdéses, de a márka jellemzően nem prémium árszabással dolgozik.

Az oldalról ajánljuk

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

tegnap, 15:13
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10