Még finomabb lett a Kawasaki Z900 RS
A Kawasaki Z900 RS-t már eddig is pont az emelte ki a retrógépek tömegéből, hogy bár kiválóan hozza a klasszikus stílust, mégsem olyan vele motorozni, mint egy őskövülettel. Fékben és futóműben mindenképpen finomabb, mint azok a modellek, ahol a gyártó fullba nyomta a retrót. Ennek ellenére érte azért némi kritika a bökősebb meneteknél elúszó segge miatt – a japánok egyebek mellett erre reagáltak a frissítéssel.
Sose szabad fullba nyomni a retrót
Így legalább belefér a rendes futómű és fék. Kis kompromisszum, nagy királyság.

A Z900 RS SE kivitel kapott hátra egy Öhlins S46 rugóstagot, amelytől az ígéretek szerint feszesebb, stabilabb és precízebben irányítható lett a sportos retró-Kawa. Az első fejreállított villa változatlanul 41 milliméteres, de a hangolása eltér a sima RS-étől. A Brembo M4-es radiális monoblokk nyergek elöl 300 milliméteres tárcsákba harapnak. A műszaki változások közt még gyári tuningos kipufogót említhetünk.
Némi külső kozmetikázást is elvégeztek azért a modellen, így az 1970-es évekbeli Z1 Super Fourt idézi a fényezés, és ha már fekete-arany kombináció, akkor aranyszínű kerekeket is kapott az SE.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.