Bemutatták az Ola első villanyrobogóját
Az indiai Ola Electric bizonyos szempontból nevezhető a robogók Teslájának. Legalábbis annyiban, hogy nem óvatoskodnak a hangzatos ígéretekkel, miközben ezek mögött a tervek és célok mögött van valós háttér is. Hatalmas töltőállomás kialakítására készülnek, közben a világ legnagyobb motorkerékpárgyárát húzzák fel. De nyilván villanyhajtású jármű nélkül sem maradhatnak, így elektromos robogójuk bemutatása is várható volt egy ideje.
Már épül a világ legnagyobb motorkerékpárgyára
Az Ola Electric vezetője legalábbis azt ígéri, ekkorát még nem látott a világ. Tízmilliós kapacitást vizionál.
Most végre meg is történt a hivatalos leleplezés, és nem egy abszolút minimalista, épp csak negyvennel döcögő gyösszel rukkoltak elő. A holland Etergo AppScootertől vásárolt platformra egy olyan robogót építettek, amelynek végsebessége 110 km/h körüli, és Pro kivitelben 180 kilométeres hatótávra képes egy töltéssel.
Emellett a különböző szolgáltatásokkal, csatlakoztathatósággal sem spóroltak. Hétcolos, tükröződésmentes kijelzőt kapott az S1. Kulcs nélkül indítható, távirányítóval nyílik a 36 literes, ülés alatti tároló, de tud 4G-t, wifit és Bluetooth-t is. A Pro változat lejtmeneti segédletet, tempomatot és hangvezérlést is felvonultat.
Mindemellett arra törekedtek, hogy minél olcsóbban tudják adni az S1-et, nem titkolt céljuk ugyanis, hogy tömegmodell legyen belőle. Idővel a globális piacon is. Az alapkivitel így átszámítva alig kerül többe 400 ezer forintnál, de a Pro sem sokkal haladja meg a félmilliót. Egyelőre viszont csak Indiában indul a forgalmazás, a külföldi terjeszkedést később kezdik meg.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ázsiai sikermodellt hoz Európába a Honda
Óvatos felvezetés után végre felénk is elhozza a Honda a GB350S modellt, és rögtön rittyent mellé egy 500 köbcentis testvérmotort.