Míg a MotoGP-ben nagyon is sokat számít, melyik csapat milyen blokkal megy, és hogyan sikerülnek a fejlesztések, addig a Moto2-ben ilyen szempontból egységes a mezőny: 2019 óta mindenkinek a Triumph szállítja a 765 köbcentis háromhengereseket, a gumikat meg a Dunloptól kapják. A csapatoknak vázat és futóművet kell fejleszteniük, ezek jelenthetik a különbséget.

Ami a Triumph-féle blokkokat illeti, további három évig még egészen biztosan maradnak, a brit gyártó ugyanis meghosszabbította szerződését a sorozattal. Így 2022-től 2024-ig marad a kizárólagosság, vagyis továbbra is minden csapat ezekkel a háromhengeresekkel áll rajthoz a Moto2-ben.
Az együttműködés megtoldásáról szóló közleményben a Triumph kiemeli, hogy 2019 óta tizennégy különböző futamgyőztest ünnepelhettek, és született összesen 34 körrekord – köztük újra és újra megdöntött csúcsok. Emellett először sikerült Moto2-es géppel átlépni a 290 km/h-t: az aktuális rekord 301,8 km/h, amit Phillip Islanden állított fel Stefano Manzi.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.