Először tesztelte az Apriliát Viñales
Igen mozgalmas tesztnapnak adott otthon a misanói versenypálya, a zárt körű bulit a Ducati szervezte. A legérdekesebb momentum talán az volt, hogy a Yamahával szakító Maverick Viñales először ült az Aprilia RS-GP nyergében.

A versenyző ugyan még nem beszélt tapasztalatairól, ám az Aprilia műszaki igazgatója pozitívnak értékelte a közös munka első állomását. Romano Albesiano szerint Viñales nem számolt be komolyabb problémákról, ami biztató. Egyébként a cél a versenygép finomhangolása volt, különös figyelmet fordítottak a gumikra és a futóműre. Leggyorsabb köre egyébként 1:33.0 volt – összehasonlításképpen, a versenyen futott legjobb idő 1:32.319 Pecco Bagnaiától, míg időmérőn éppen Viñales a rekorder 1:31.077-tel.
A tesztnap persze nemcsak a spanyol motorosról szólt. Elég fontos momentumnak számított az is, hogy Franco Morbidelli újra motorra ült: a gyári Yamahához éppen Viñales helyére felkerülő olasz nem MotoGP-gépen, hanem egy R1-esen körözött. Először ült nagy köbcentis gépen a sachsenringi futam óta – sérülése miatt az elmúlt hetekben nem indult a vébéfutamokon, így most nagy eredmény, hogy meg tudta kezdeni a visszarázódást. A tervek szerint a szeptember 19-i misanói versenyen már ott lehet.
Rajtuk kívül amúgy ott volt még Stefan Bradl a Honda RC213V-vel, Dani Pedrosa és Mika Kallio a KTM-mel, míg Michele Pirro, Johann Zarco, Pecco Bagnaia és Luca Marini utcai Ducati Streetfighter V4-eknek kente.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.