Végre tényleg bemutathatja első modelljeit a Soriano Motori

2021.10.26. 12:37

A Soriano Motoriról először 2019 tavaszán lehetett hallani, májusban alapította meg a céget Marco Soriano, méghozzá elektromos gépekben gondolkodva. Első modelljeik bemutatását a tavalyi milánói motorszalonra tervezték, ám az EICMA a járványhelyzet miatt elmaradt. Később azért beszéltek a márkáról, mert első motorgyártóként bejelentették, hogy kriptovalutával is lehet náluk vásárolni, sőt előrendeléseket is felvettek érkező modelljeikre.

slider-1.png

Most végre úgy tűnik, tényleg eljön az idejük, már legalábbis, ami az újdonságok leleplezését illeti. Ha már egyszer elhatározták, hogy az EICMA-n akarják tartani a premiereket, ehhez tartják is magukat, így az idei szalont célozták meg – jelen állás szerint ezt a rendezvényt meg tudják tartani Milánóban, és már több nagy márka is jelezte, hogy ott lesz.

A Soriano Motori az előzetes várakozások szerint a Soriano EV Giaguaro V1R, V1S és V1 Gara modellekkel rukkol majd elő. A nevet elsőre nem nehéz Giugiarónak olvasni, de figyelmesebben megnézve semmi köze nincs a legendás formatervezőhöz, csupán a jaguár olasz megfelelőjéről van szó. Alapmodellnek a V1R-t tekinthetjük, a maga 80 lóerejével és 240 kilométeresnek mondott hatótávjával. A Gara ugyanilyen erős, de valamivel jobban gyorsul, és állítólag 320 kilométert megy egy töltéssel, míg a V1S 90 lovas, hatótávja pedig a másik két gép közé belőve 290 kilométer körüli.

Ami az árakat illeti, a V1 Gara tekinthető csúcsmodellnek a maga 32500 eurójával (közel 12 millió forint), a legkevesebbet, 25500 eurót (9,3 millió forintot) a V1R-ért kell fizetni.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.