A Yamaha idén már felfrissítette 900-as háromhengeres naked bike-ját, az MT-09-et, amely ugyan továbbra is igen ronda, ám legalább annyira komoly a tudása. Miután az utóbbi időben az MT-03 és az MT-07 is átment már némi újításon, csak az MT-10 maradt, amely kicsit kilóg a sorból dizájnját illetően. Most azt is átfaragják kissé.
Univerzális balhé
A meztelen japánok mindent tudnak, ami kell a közlekedéshez. De az izgalmat csak a Yamaha tudta belevinni.

Egyelőre csak a kiszivárgott típusjóváhagyási dokumentumokból táplálkoznak a rendelkezésre álló információk, így a külsőségekről sokat nem tudunk, csak sejthetjük, hogy az MT-család többi tagjához hasonló, új rovarfejet kap. Egyes méretek ellenben biztosan változnak: a magasság mintegy 5,5 centivel lesz nagyobb, ez minden bizonnyal az átdolgozott, talán valamivel jobb szélvédelmet kínáló fejidomnál lesz tetten érhető. A tengelytáv milliméterekkel nyúlik csupán, ez a váz finomítására utalhat.
A soros négyhengeres CP4 blokk megmarad, a 998 köbcenti is változatlan, viszont új kipufogórendszert szerkesztettek hozzá. Részben ennek, részben pedig talán új motorvezérlőnek köszönhetően erősebb is lesz az MT-10. A jelenlegi 160 helyett nagyjából 164 lóerőt várhatunk, míg a 111 newtonméterből 112 lesz. Néhány kilométer per órával a végsebesség is javul.
Egyelőre nincs biztos infó arról, mikor mutatják be a frissített MT-10-et és MT-10 SP-t, de a legvalószínűbb forgatókönyv az, hogy a novemberi milánói motorszalonra tartogatják a bemutatót a japánok.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.