Kémfotón egy friss Moto Guzzi V7-változat
A szeptemberi centenáriumi ünnepségek keretében már megmutatták a Moto Guzzi jubileumi modelljét, a V100 Mandellót. A hivatalos világpremiert a milánói EICMA-ra tervezik, de úgy fest, nem az lesz az egyetlen újdonság az olaszok standján. Kémfotós – pontosabban Oscar Malugani triálversenyző – kapott ugyanis lencsevégre egy álcázott Guzzit, a fóliázás egy új V7-variánst takarhat.
Végre itt az új Moto Guzzi, a V100 Mandello
Ezzel a sport-túragéppel ünneplik a márka fennállásának századik évfordulóját.

Tavaly már alaposan megújították V7-családot, amelyet jelenleg a Stone, a Special és a limitált szériás Centenario alkot. Hozzájuk csatlakozhat egy újabb variáns. Egyelőre azt látjuk, hogy a megszokott kerek fényszóró helyét egy manapság divatosabb formavilágú darab vette át, de ez könnyen lehet csak az álca része, amely alatt talán ikerlámpa rejtőzik, amilyet a V85 TT visel.
Nagyobb, erősebb és betyárabb lett a Moto Guzzi V7
Belerakják a V85 TT blokkját.
Fóliázás fedi a tankot, az oldalsó dekliket és a farokidomot, és valamit takargatnak az első villánál is. Jól látszanak ellenben a fűzött küllős felnik, és a kipufogókon is módosítottak, a jelenlegi V7-esekénél szivarosabb véget vélünk felfedezni. A műszereket illetően a Stone-ra jellemző egyetlen kerek óra figyelhető meg a vezető előtt.
A blokk természetesen V2-es: a V85 TT-ben bemutatott 853 köbcentis kéthengeres természetesen tudja az Euro 5-öt, emellett pedig 65 lóerőt és 73 newtonmétert hoztak ki belőle. Tekintve, hogy ilyen téren a meglévő V7-ek között sincs eltérés, így egy újabb kivitelnél sem számíthatunk másra. Valószínű viszont, hogy a testvérmodelleknél sportosabb megjelenésű Guzzi érkezik, amelyet szintén a milánói szalonon állíthatnak ki, a V100 Mandello mellett.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.