Szobornak se lenne rossz, de ezzel versenyezni fognak
A régi, klasszikus versenymotorokban mindig van valami különleges. A Team Classic Suzuki szakemberei most egy olyan géphez nyúltak értő kezekkel, amely korábban hosszú távú versenyeken szerepelt. Ebből lett a GSX-R750 SRAD átirat – bár szobornak is elmenne, nem erről van szó, ezzel váltják le azt az XR69 F1-et, amivel Michael Dunlop már Classic TT-t is nyert.
![](https://kep.index.hu/1/0/4071/40719/407197/40719705_f62ccdf85da5f5c02641e2b523931376_wm.jpg)
Kapott a versenymotor egy száraz csúszókuplungot, Yoshimura kipufogórendszert, valamint rövid áttételű hatos váltót. A futóművet a K-Tech készítette, a nagyobb stabilitás érdekében felkerült egy hosszabb lengőkar is. A megállásról Brembo fékek gondoskodnak, a tapadásról meg OZ felnikre feszített Dunlop gumik. A kevlár idomszett házon belül készült.
![](https://kep.index.hu/1/0/4071/40719/407197/40719711_6faceef82fb2d5579a3e2327ff2a1d7a_wm.jpg)
Magát a megjelenést, a matricázást Kevin Schwantz RGV500-asa, és annak Lucky Striker-szponzoros csomagolása inspirálta, bár itt a világoskék az uralkodó szín. A versenygép Michael Dunlop kezei alatt mutatkozik majd be egy kétnapos cartagenai teszten, később pedig különböző, klasszikus motorokat felvonultató utcai és pályaversenyeken állnak rajthoz vele.