Szobornak se lenne rossz, de ezzel versenyezni fognak

2021.11.15. 09:26

A régi, klasszikus versenymotorokban mindig van valami különleges. A Team Classic Suzuki szakemberei most egy olyan géphez nyúltak értő kezekkel, amely korábban hosszú távú versenyeken szerepelt. Ebből lett a GSX-R750 SRAD átirat – bár szobornak is elmenne, nem erről van szó, ezzel váltják le azt az XR69 F1-et, amivel Michael Dunlop már Classic TT-t is nyert.

Kapott a versenymotor egy száraz csúszókuplungot, Yoshimura kipufogórendszert, valamint rövid áttételű hatos váltót. A futóművet a K-Tech készítette, a nagyobb stabilitás érdekében felkerült egy hosszabb lengőkar is. A megállásról Brembo fékek gondoskodnak, a tapadásról meg OZ felnikre feszített Dunlop gumik. A kevlár idomszett házon belül készült.

Magát a megjelenést, a matricázást Kevin Schwantz RGV500-asa, és annak Lucky Striker-szponzoros csomagolása inspirálta, bár itt a világoskék az uralkodó szín. A versenygép Michael Dunlop kezei alatt mutatkozik majd be egy kétnapos cartagenai teszten, később pedig különböző, klasszikus motorokat felvonultató utcai és pályaversenyeken állnak rajthoz vele.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.