Enduró? Robogó? Mindkettő!
A terepes-endurós kinézetű robogók ötlete már nem újdonság, emlékezhetünk ilyesmire bőven, elég a Yamaha BW's-re, a Gilera Stalkerre vagy Typhoonra gondolni. A Honda viszont néhány évvel ezelőtt megcsinálta nagyban is, ez lett a 745 köbcentis X-ADV. Most, a milánói szalonon mutattak egy kisebb kalandrobogót, az ADV 350-et.
![](https://kep.index.hu/1/0/4089/40891/408914/40891427_71f77059c4032d72598c07facb17078d_wm.jpg)
Az újdonság részben már meglévő alkatrészekből építkezik, így a blokkot a Forza 350-ből veszi át. A 330 köbcentis egyhengeres itt is 29 lóerőt és 31,5 newtonmétert tud, a hajtás pedig a gyorsulásra és a közvetlen reakcióra van kihegyezve, nem pedig a minél nagyobb végsebesség elérésére. Robogóknál nem túl szokványos módon még kipörgésgátlót is kapunk. 2,8 liter körüli gyári fogyasztási értéke a 11,7 literes tankkal számolva elég meggyőző hatótávot ígér.
![](https://kep.index.hu/1/0/4089/40891/408914/40891459_5865241ebdb489106a31b15dbd45a962_wm.jpg)
A terepes megjelenés persze nem azt jelenti, hogy keményvonalas endurózáshoz ideális az ADV 350. Mindenesetre a hasmagasság 145 mm, a 37 milliméteres első villa rugóútja 125 milliméter, hátul a külső tartályos rugóstag 133 millimétert tesz lehetővé. A 15 colos első és 14-es hátsó felnire terepmintás gumit feszítettek.
![](https://kep.index.hu/1/0/4089/40891/408914/40891461_74d46ed403d70b2802a72f9241efffff_wm.jpg)
Az ülés alatti tárolórekesz a gyári információk szerint két zárt bukósisak befogadására képes, a szélvédő magassága állítható, a műszeregység okostelefonokkal is kommunikál, a HSVC rendszerrel pedig hangutasításokkal is vezérelhető.