Enduró? Robogó? Mindkettő!

2021.11.29. 12:07

A terepes-endurós kinézetű robogók ötlete már nem újdonság, emlékezhetünk ilyesmire bőven, elég a Yamaha BW's-re, a Gilera Stalkerre vagy Typhoonra gondolni. A Honda viszont néhány évvel ezelőtt megcsinálta nagyban is, ez lett a 745 köbcentis X-ADV. Most, a milánói szalonon mutattak egy kisebb kalandrobogót, az ADV 350-et.

Az újdonság részben már meglévő alkatrészekből építkezik, így a blokkot a Forza 350-ből veszi át. A 330 köbcentis egyhengeres itt is 29 lóerőt és 31,5 newtonmétert tud, a hajtás pedig a gyorsulásra és a közvetlen reakcióra van kihegyezve, nem pedig a minél nagyobb végsebesség elérésére. Robogóknál nem túl szokványos módon még kipörgésgátlót is kapunk. 2,8 liter körüli gyári fogyasztási értéke a 11,7 literes tankkal számolva elég meggyőző hatótávot ígér.

A terepes megjelenés persze nem azt jelenti, hogy keményvonalas endurózáshoz ideális az ADV 350. Mindenesetre a hasmagasság 145 mm, a 37 milliméteres első villa rugóútja 125 milliméter, hátul a külső tartályos rugóstag 133 millimétert tesz lehetővé. A 15 colos első és 14-es hátsó felnire terepmintás gumit feszítettek.

Az ülés alatti tárolórekesz a gyári információk szerint két zárt bukósisak befogadására képes, a szélvédő magassága állítható, a műszeregység okostelefonokkal is kommunikál, a HSVC rendszerrel pedig hangutasításokkal is vezérelhető.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.