Scrambleresítette a Crossfire-t a Brixton
A Brixton leginkább kis és közepes hengerűrtartalmú gépekben utazik, leszámítva az idei bevezetésre szánt Cromwell 1200-at. Amikor a Crossfire 500 retró-naked járt nálunk, megállapítottuk, hogy egy jól összerakott, szépen kidolgozott motorral van dolgunk. Most ebből készült el egy újabb változat, a scrambleresre formázott Crossfire 500 XC.
Egyelőre nem is sorozatgyártású változatról, hanem csak prototípusról van szó, az viszont már látszik, hogy nem alapjaiban gyúrták át a Crossfire-t. Feljebb emelték a sárvédőket, az első fényszóró kapott egy védőrácsot, oldalra kerültek rajtszámtáblák, és terepesebb abroncsokat szereltek a változatlannak tűnő felnikre.
A blokk természetesen megmaradt, ugyanazt a 486 köbcentis sorkettest használják, amelyet a sima Crossfire-ben, és amelyre nagyon büszkék is a gyáriak. További részleteket egyelőre nem tudni, de a futómű vélhetően valamivel hosszabb rugóúttal bír, de nyilván nem lesz varázsütésre terepmotor az XC. A végleges változat minden bizonnyal még idén gyártásba megy.