Autóversenyző lett Valentino Rossiból
A várakozásoknak megfelelően autóversenyzőként folytatja Valentino Rossi. A MotoGP tavaly visszavonult élő legendája azonban nem Ferrarival megy majd, ahogy arról az eddigi találgatások szóltak, hanem egy Audi R8 LMS kormányát tekergeti a Team WRT színeiben a GT World Challenge Europe sorozatában. Ráadásul a tervek szerint nem csupán egy-egy futamról, hanem teljes szezonról van szó.
A mezőny március 7-8-án egy franciaországi teszten jön össze először, aztán olyan legendás helyszínek szerepelnek az április elején rajtoló sorozat naptárában, mint Imola, Brands Hatch, vagy éppen Spa-Francorchamps.
Az autóról természetesen a Doktor ikonikus 46-os rajtszáma sem hiányozhat. A bajnokság tíz futamából öt hosszú távú, öt pedig sprintverseny lesz, így meglehetősen változatos körülmények között kell majd bizonyítania Rossinak. Korábban Forma-1-es és raliautóban is kipróbálhatta magát, az ott látottak alapján sejthetjük, hogy nem lesz lassú.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.