Kívánatos háromszázast mutatott a Honda

2022.01.25. 10:05

A retrós köntösbe csomagolt modern technika rajongóit célozza a Honda a neo sports café stílusiskolát képviselő gépeivel. Ide tartozik a CB125R, a CB650R és a CB1000R is, most pedig a megújulva visszatérő CB300R-rel válik teljessé a paletta. Az újdonság ráadásul néhány olyan megoldást is megkapott, amelyek jellemzően a nagyobb motorkerékpárok sajátjai.

A 286 köbcentis egyhengeres természetesen tudja az Euro 5-ös kibocsátási normát, másképp nem is kerülhetne forgalomba Európában. Emellett 31 lóerős csúcsteljesítményt és 27,5 newtonméteres maximális nyomatékot biztosít. A rásegítős és nyomatékhatárolós kuplunggal könnyebb lett a kapcsolgatás.

A nagyobb CB-khez hasonlóan a CB300R is megkapta a 41 milliméteres SFF-BP fejreállított villát, így az elődmodellhez képest biztosabb úttartást, hatékonyabb csillapítást remélhetünk. A megállást elöl négydugattyús, radiálisan rögzített nyereg és úszóágyazású tárcsa segíti. Ehhez kapunk IMU-vezérelt blokkolásgátlót is. A világítás teljesen ledes, és van LCD-kijelző is.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21