Jön a frissített 890 Duke R, és lesz 890 Duke GP is
Még a 2019-es EICMA-n mutatta be a 790 Duke R örökébe lépő 890 Duke R-t a KTM, most pedig elérkezett a modellfrissítés ideje. Ennek jegyében meghirdették a meztelen februárt, amikor is a ráncfelvarrott R mellett egy GP-jelzésű variánst is lelepleznek majd.

Az osztrákok eleve erős alapokhoz nyúlnak, hiszen a 890 Duke R már most is WP Apex futóművel és Brembo Stylema nyergekkel készül, innen meg ugye nem nagyon van feljebb. Sőt, a hattengelyes IMU és a szupermotó móddal felvértezett kanyar-ABS is a repertoár része, így kíváncsian várjuk, milyen finomhangolásokkal tudják még hegyesebbé tenni a modellt.
Még izgalmasabbnak ígérkezik a 890 Duke GP. Nyilván nem arról van szó, hogy MotoGP-inspirálta idomszettel dobják meg a gépet, hiszen naked bike-ról beszélünk. Esetleg új vázat, felniszettet, meg egyéb verseny-nyalánkságokat remélhetünk. Az ezzel kapcsolatos részletekre február 22-ig kell várni.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.